Aalizzwell Kızlar bebişlerini sütten kaçıncı ayda memeden kestiniz ve sonrasında devam sütü verdiniz mi 22aylıkken kesmek istiyorum sütü ama sonrasında sadece ek gıda mı almalı nasıl yaptınız acaba
Kereminannesiii Aalizzwell 23. Ayında bıraktırdım oğluma. Sadece ek gıdayla devam ettim. Şuna 26 aylık sütte içmek istemiyor. Bizim gibi kahvaltısını yapıyor yemeğini yiyor
Hunili Aalizzwell 25 aylık mama hala kullanıyorum. Yemeğini de yiyor ama mama içmezse sanki eksik kalacakmış gibi hissediyorum🤦🏼♀️ Oğlum değil ben koparmadım mamadan
Aalizzwell Kereminannesiii ay çok teşekkür ediyorum erken mi 22ay diye düşünüyordum ek gıda yeterliyse bende öyle yapıcam 🌼
Aalizzwell Hunili bende o psikolojideyim sütten sonra mama mı versem belli bir aya kadar düşünüyorum kafamda deli sorular😅
UraSsmom Aalizzwell 2 yaşa kadar veririm sanırım, sadece her uyku öncesi veriyorum, bide sabah uyandığında da içiyo şuanlık 19 aylık olacak
Aalizzwell UraSsmom ben 22ayında kesmeyi planlıyorum o zaman aslında normal ek gıdaya devam etsem yeter sanırım