Ayminaa Evet kullandım hala da ya kabız yapmayan mamalardan kullanıyorum Ya da probiyotik 17 aylık olacak; yani bebeğiniz çok küçük 1,5 aylık beslenmesine ne kadar dikkat edebilirsiniz ki Ya emiyordur Ya da mama içiyordur sadece.
Doktorunuza sorun probiyotik önerisi alın derim yazık yavruya Allah korusun poposu tahriş olabilir.