Merhaba hanımlar bebeğim 10 aylık yaklaşık 1 haftadır kafasını duvara vuruyo kumandayı alıp kafasına vuruyo kaşıklada vuruyo eliylede o an elinden aldığımda dikkat i dağılıyo yapmıyo ama fırsatını buldumu yine aynı daha çok kulağının oraya vuruyo çekiştiriyo falan üst dişleri kabarmış çıkamadı bi türlü çok huysuz bu yüzden mi yapıyo acaba sizin beblerinizde yapıyomu böyle