gocebebirbayan Kızlar bebeğim 4 Şubat doğumlu. Doğum gününü aile arasında kutlamak istiyoruz. E bebek civil gorush baby de güzel bir elbise yok doğrusu. Süslü elbiseler de hep yazlık. Tam kışın ortası, kışlık elbise nerden alabilirim 1 yaş için.
Mariposa gocebebirbayan benim kızım da Ocak dogumlu elbisesi kısa kolluydu , ev ortaminda kutlayacaksanız kışlık kalın birsey almanıza gerek yok bence
Eylusunannesiii gocebebirbayan Benim kızımda Ocak doğumlu zaten evler sıcak oluyor uzun kollu kalin bsey almicam ama bu sayfaya bi bak istersen ☺️ https://instagram.com/prensessbebe?utm_medium=copy_link
Aselinannesii6 gocebebirbayan ya Trendyol da var aslında https://ty.gl/uzwksvvs3h Bu butiğe bakın derim ben
alvisinannesi gocebebirbayan https://instagram.com/littlesparklebyshira?utm_medium=copy_link Özel dikim çok harika elbiseler var 🌸
gocebebirbayan Mariposa canım çok hassas. Az soğuktan hemen hasta oluyor. Islak mendil bile kullanmıyorum hemen pişik yapıyor. Çok hassas bir bebek
gocebebirbayan Eylusunannesiii çok teşekkür ederim. Canım benim bebeğim azıcık soğuk olsa hemen hasta oluyor. Sıcak istiyor vücudu üşüyor burnu evin içi 25-26 derece olduğu halde burnu üşüyor ayakları üşüyor. Örgü yelek giydiriyorum. Bunların içinde çok hasta olur biliyorum bebeğimi
adastra gocebebirbayan 18 Şubat bizim de 2. yaş günü için post açtım ben de 😁 Kesinlikle lupsiloo diyorum 1. Yaş gununde ordan yaptırdım elbisesiyle hala aşk yaşıyorum modelleri çok benzer olmasa bu yıl da ordan yaptirirdim ama maalesef 😔
Noname21 gocebebirbayan 1 yqs için parti dükkanım da isimli tutulu bir twkim almıştım ama 2. Yas için bende hulamiyorum önerilere acigim