Efemrv 2 buçuk 3 aylıkken göğüsler terbiye olur hanımefendi bebeğin emdiği kadar süt üretilir ve gereksiz birikme olmas yani boş ve yumuşak olması sütun olmadığı anlamına gelmez , azaldı diye beyninize sinyal gönderirseniz evet azalır ilk once kendi sütünüze güvenin ve bol bol emzirin , kesinlikle olumsuz düsünmeyin sütün azalmasına sebep olan birincil neden bu çünkü