Merhabalar, doğum yapalı 20 gün oldu bugün. Aslında 2.bebeğim. 9 yasında bir oğlum var. İlk oğlum kolikti çok zor zamanlar geçirdim. Bu kadar ara vermemin sebebi de 2.bebeğe bu hatta. Çok ağır depresyon yasadım ilk bebeğimde. Şimdi tekrar aynı döneme girmek beni ruhen cok yıpratıyor. İçimde hep bir gerginlik, huzursuzluk. Bebeğim 2 gündür gündüzleri uyumamaya başladı. Sanırım benim gerginliğimden bilmiyorum. Sadece paylaşmak istedim benim gibi hissedenler var mı diye.. çok şükür sağlığımız yerinde sürekli bunu hatırlatıp kendimi sakinleştirmeye calısıyorum ama gercekten elimde değil nefesim kesiliyor bazen. Ne olur dua edin bana. Depresyon yasamak daha da kötü olmak kendime hayatı zehir etmek ve bebeğime bakamamaktan cok korkuyorum. Prolaktin yüksekliği yasadım sütüm cok tazyikli geliyor. Emerken de asırı zorlanıyor bebeğim. Nefesi kesiliyor uykuya gecemiyor bir türlü. Emzirememekten korkuyorum herşeyi kafama takıyorum. Delireceğim artık…