Omerin_annesi_23 Kizlar 8 haftlk hamileyim henuz bebegimin kalp atislarini duymdim rahimde kanamam var ama kahverengi akintim gelms dusk beliritisi mi szce benimle ayni durumu yasayan var mi yardmci olurmusunuz 😭
Almilam07 Omerin_annesi_23 bilmiyorum durumun ustte kalsin diye yazıyorum canim bence bi acile git ne olur ne olmaz
Kereminannesiii Omerin_annesi_23 her akıntı düşük belirtisi değildir ama yine de bir doktora görünü içimiz rahat etsin
Mrs_Mert Omerin_annesi_23 ben 13 haftalık falan hamileydim sanırım o zaman kahverengi leke oldu ama ilişki olmuştu. O da sebep olabilir. Doktorun ilk sorduğu şey de ilişki oldu zaten. Bişey yoktu çok şükür
Kereminannesiii Omerin_annesi_23 dinlenin o zaman acil durumlar hariç çok hareket etmeyin madem randevunuz yarın. Benimde kese etrafında kanama olmuştu ilaç kullandım geçti ama akıntı olmamıştı
Kereminannesiii Omerin_annesi_23 içinizi ferah tutun yarın doktora da gidecekmişsiniz. Çok fazla hareket etmeyin
Omerin_annesi_23 Hasanseymen ya bebegimin kalp atslrni duymdm hic kalp atslri yoktu ondan korkuyorum birz😞