Reckless ya sürekli tekrarlıyor. Mesela genelde burun akintisi var. Hep doktora goturduk alerjik olabilir dedi. Eşiminde alerjiktir mesela. Sabah uyanir hapsirir farkli bi ortama girer hapsirir grip gibi olur hemen. Oglunda oyle benim. Hapsuruklarina ve nezlesine alerjik olabilir deniyor genelde. Ama oksuruk caniki sıkıyor. Gece oluyo genelde. Balgamli öksürüyot hep. Sabah burnunu cekerken koyu ve yesil mesela dolu oluyor burnu. Bugun oksurugu gunduzde var gunduz olmazdı. Alerji doktoru bana en uakın samsunda var. Böbrekleri icin fakülteur gidiyotuz biz ordada alerji doktoruna 6 araliga kadar yok. Ne yaptiysam gecmedi şu öksürük