Bebeğimin öksürüğü geçmek bilmiyor kizlar. İburamin kullandık 10 gün. Hava veriyoruz evde 5 gundur falan ama geçmiyor. İhlamur da fayda etmiyor. Sarımsakli zeytinyagi falan sürdük oda fayda etmedi. Ciğerlerinden rontgen cekildi bisi de yok cok sukur. Ne onerirsiniz. Şunu yaptım gecti dediginiz ne var