Balkupum2505 Mrb degerli anneler sali günü 18 ay asimiz var şimdiden tedirgin oldum kac aşı ve nerden yapiliyo birde ates huysuzluk vs yaptimi. Her aşıda böyke tedirgin oluyorum korktugum sey ise ates 😫
Mrs_Mert Balkupum2505 kızımda ateş ve huzursuzluk olmadı. Tek bacaktan yaptılar diye hatırlıyorum. Bacağı biraz kızarıp şişmişti. Ben de burada fotoğraf görüp endişelenmiştim ama korktuğum gibi olmadı
Balkupum2505 Hepoyleolurzaten gecen bi postta görmüştüm cocugun kolu şişmişti hep gozumun önüne geliyo ondan cok korktum bende 😫
Balkupum2505 Mrs_Mert evet bende burda bi postta gormüstüm cok korkuyorum valla insallah bisey olmadan atlatiriz bizde