Ben pazartesi thy ile istanbuldan almanyaya uçtum. Bebek arabasını uçağın kapısına kadar getirdik. Bagajımızı teslim ederken bebek arabası için poşet vermişlerdi ona koyup kenara bırakmamızı söylediler öyle yaptık. Yolculuk boyunca kucağımızdaydı bebek. İnerken söylendiği gibi arabayı hazırlayıp veren olmadı bize . Bagaj bandından alabilirsiniz dendi. Pasaport işlemleri için sırada fazlasıyla bekledik. Bagaj bandından alınmış arabalar kenara konmuş. Oradan aldık biz.