Slm kızlar 20 aylık oglum var hareketli bir bebek sıcakkanlı, kafama takılan .hicbir ortamda yabancılık cekmiyor normalmi acaba? Yani dün kvalidemlere gittik birkaç akraba vs geldi.onların elinden tutup baska odaya gidiyor oyuncaklarını vs veriyor … güvenli bağlanma ile ilgli birseyer okudum.. normalmidir acaba.yani cocuk annesini babasını aramazmı bir ortamda ben ordasam bile elindekini gidip baska birine veriyor