NeverGiveUp 4-5 ay önce kullanıyordum hiç sıkıntı yaşamamıştık. Dün akşam uzun aradan sonra yine sleepy aldım bu defa bebeğim pişik oldu. Sleepy nin içeriği yapısı değişti mi acaba? Bide önceki bezlerinden daha ince gibi geldi?
Ayazim_36_14 NeverGiveUp evet biz doğduğundan beri kullanıyorduk sleppy son bikac aydır fark ettim kalitesi düşmüş baya incelmiş çişi çıkıyor molfixe gecicez
Gunesay NeverGiveUp ben de farkettim. Hiç sızdırma yapmazdı ve pişik. Şimdi iki durumdan da muzdaribim. Başka bez araştırcam.
A-timu NeverGiveUp bizde doğduğu günden beri kullandık bizde 2 ay önce değiştirdik ben ve çevremde kullanan 3 kişide sleppy ile sorun yaşadı pişik yaptı anında değiştirdik bence bir serisinden sonra sanırım sorun var 5. Seride yaşadık biz sorun sızdırmaya değinmiyorum bile
NeverGiveUp Ayazim_36_14 ay cidden mi ya internetten toplu sipariş verdim hepsi böyle mi artık ☹️ bebeğim ilk kez pişik oldu bu bezde
Kubraozd Ayazim_36_14 boşuna sleepy sleppy kampanyası dolanmıyor sanırım trendyol Hepsiburada da bende primadan sleepy ye geçtim ama memnun kalmadım dediğiniz gbi çişi dışarıya geçiriyor
Ayazim_36_14 Önceden kalan bezle karşılastırdım eskisi daha kalınmış şimdikinin baya ince iyce bozdular