Merveensarelisa Kizlar dört gün oldu doğum yapalı yarın kontrolüm var sezeryan dikişleri alınıyor mu alınıyorsa kaçıncı gün alınır acaba acıyo mu
kucukadamm0 Merveensarelisa benim dikislerim alinmadi yapistrma teknigiydi o yuzden alınmıyor demsti doktorum.
Fenty Merveensarelisa Dikiş şekilleri var benimki lazerdi mesela alınmadı bazılarında ip falan oluyor kendiliğinden düşüyor, dikişi alınan hiç duymadım ben genelde düşüyordur.