Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu. Doktor bana 6. Ayda tekrar gel bakalım demişti ama benim rahmimde ara ara ağrı oluyor ve bazen kan geliyor çok değil az bir miktar zor goruluyor ama görülüyor yani. Ben yarın gitmeyi düşünüyorum kadın doğuma. Neden böyle oluyor bilen var mı? Normal doğum yaptım. Reglim zaten uzun sürüyor doğumdan sonra12 günde anca bitiyor. Korktum açıkçası. Bu arada 3. Ayında regl oldum emzirmiyorum