Ben kızımın sırtına ve göğsüne mendil koyuyorum
tişört zıbın giydirip üst ve alt üst pijama giydirip yatırıyorum ince müslinle sadece üstünü yarım kundak yapıyorum uyutuyorum sonra mendili alıyorum. Artık eşimle kavga edicez oda 25 derece giydirme diyor yanlış mı ?yapıyorum