EfraimYekta Merhaba sevgili anneler bebeğimde böbrek genişlemesi var acaba hangi bölüme gitmem gerekiyor yada sadece çocuk doktorları bakarmi
Toprak_2019 EfraimYekta benim oglumda da var canım aynısı çocuk nefrolojisine götürmen gerekiyo bizde iki tanede taş vardı ilaçla onlar eridi ama genişlemesi var tekrar Dr götürmem gerekiyo nerede ikamet ediyosun
Ogulcan EfraimYekta canım asıl alan böbrekte üroloji eğer çocuk üroloji bölümü yoksa nefroloji bölümüne de götüre bilirsin
barbarosunannesi EfraimYekta nefroloji ve üroloji doktorları bakar .istanbuldaysaniz doktorunuzu onerebilirim oğlumda aynı şekilde
Toprak_2019 EfraimYekta geçmiş olsun canım merak etme benim en son götürdüğüm Dr merak etme zamanla kapanıyor demişti ama ben çalıştığım için hala fırsat bulup goturemedim şükür Bi rahatsızlığı yok şuan
EfraimYekta Ogulcan teşekkür ederim Elazığ da Nefroloji bölümü bulmam imkansız galiba inşallah nöroloji bulabilirim 😕
EfraimYekta Toprak_2019 Teşekkür ederim umarım sıkıntı çıkmaz size de geçmiş olsun Allah bebislerimize şifa versin 🙏😕
Kabakcekirdegimiray EfraimYekta öncelikle bebeğinizi elazığda normal bir çocuk doktoruna götürün. Sonrasında doktor sizi yönlendirir. Bahsettiğiniz bölümlere doktor kayıt açmadan randevu alamazsınız malesef. Geçmiş olsun 🌸
QueenOfDisaster EfraimYekta şehir hastanesinde vardır bende ankaradayım oğlumda da vardı şehir hastanesinde çocuk nefrolojiye götürüyordum. ayrıca Elazığ’lıyim ordayken de bebegimi şehir hastanesinde çocuk nöroloji ye götürmüştüm nefroloji de vardır büyük ihtimalle