1995 Kızlar bebegım 3. Ayına gırecek dolu dolu 3 aylık olacak yani sormak ıstedıgım kaşık mamalar oluyor +4 ay yazıyor kullansam mı yavas yavas arada versem mı dıyorum veren var mı
Eminos 1995 oglum 3 ayi bitirdi 17 agustos dogumlu bence erken heleki marketlerde kavanozda sayilanlar bi besleyici degeri yoktur diye dusunuyorum ambalajli katkı maddeli urun