Goncc 10 gün sonra 7 aylık olucak hala kundakla yatıyor onun için bi rutin aslinda bu kundak yapınca uyuması gerektiğini biliyor,sadece yarim kundak zaten kolları sarılı.bende bi ara bıraktırıyım dedim ama baktim böyle daha rahat.sarmazsam Emziğini çıkarıyo yüzüyle oynuyor,battaniyeyi çekiyor oyun yapiyor yani