Bronşit başlangıcından hastanede yatiyoruz şuan kızlar. Var mi tavsiyeniz
Yigitannesii ???
Yigitannesii loobex al canım gayet memnunum
Yigitannesii bize doktorumuz omron tavsiye etti
Yigitannesii 🌺🌺🌺
Dereninannesi38 hemen bakicam teşekkürler
Dilara97 bizim doktorumuzda ketili biraz çalıştır kapat yeter dedi 😂
Sinbo aldım ben memnunum
Weewell aldım 2 de çalıştırınca su gölü oluyor parke üstünde çalıştırmak sakıncalı 🙄