Defne0707 Merhaba yeni dogan bebegm var 21 gunlk bezinde bi kan kadar koyu degil ancak acik pembe bi leke oluyor bazen ..boyle bi sorin yasayan varmi ?
Merve_kozz Defne0707 çişteki kristaller bezle bulusunca böyle lekeler cıkıyor canım ama devam ederse tabi ki doktoruna danısmalısın 😊
Asya39 Defne0707 aç olduğunda da öyle olabilirmiş dikkat edin derimm arkadaşımınn bebeğinde öyle olmuştu
Gzd-sari Defne0707 bebeğimdede olmusdu doktor önemli değil ama takıp et süt alerjısı olabılır demişti
PINAr12 Defne0707 bizde de olmustu yeterli beslenmeğinde oluyormus böbreklerden. Bol bol besleyin sütünüz yetmiyorsa mama verin
Ebruguslu Bizde de olmustu normalmis😊 devam edrn birseyse doktorunuza sorun tabi. Bizde bir iki kez olmustu
elifiii Defne0707 bebeğiniz susuz kalmış, daha sık emzirmeye calısın, kakalı çişli bezlerin sayısını kontrol edin. Siz de bol su tüketin.