Kizlar aralikta ise basliyorum bebegim 6 ayina kadar sadece anne sutu aldi 6. Ayinda covid asisi oldum sutum azaldi bu sebeple mama takviyesi de basladik fakat sadece gece uykusundan once falan. Yani duzenli bir mama saatimiz yada emme saatimiz yok ne zaman istese emzirdim. Bazen yarim saatte bir bazen 3 saatte bir. Pompayla sagdigimda da saklanabilecek kadr süt gelmiyor. Bu yuzden sanirim ben isteyken sadece mama icecek. Asıl soruma gelirsek.. mamayi hangi araliklarla nasil veriyosunuz ? Yani mesela kizim su an uykudan once emer uyanir tekrar emer. Mamada da uyumadan once ve uyandiktn sonra mi veriyorsunuz ? Neye dikkat ediyorsunuz saat olarak ? Kafam cok karışık umarim anlatabilmisimdir sormak istedigimi. Su an 8.5 aylik ise basladigimda tam.9 aylik olacak