18 aylık bebeği olanlar var mı? Çocuğunuzun nasıl huyları. Bizimki bu ara çok değişti, huysuz. İstediği olmasın ağlıyo susmuyo yerelere atıyo kendini. Yemek desen düzgün yemiyo Umarım kalıcı değildir ve bi atak dönemidir. Veya diş😔 yoksakki mahvolduk ya. Çok yoruyor beni. Varmı bizim gibi olan.