Annebebek58 Kizlar ne yapsam gecerr iburamin zero veriyorum fayda etmiyor cok kotu oksuruyor oksururken midesi bulanip ne yiyorsa cikartiyor ev de batiyor kendi de helak oluyor ne yapsam faydalı olur acaba ?
Tugbaa058 Annebebek58 ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyag sür canım sonra çorap giydir 1 saat dursun öyle bide onu dene
Elifsmotherr Annebebek58 Salgın var vakit kaybetmeden götür cnm. Bu saydiklarınin yarısı bile yoktu kızımda. Doktora bı götürdüm bronşit dedi antibiyotik ve birkaç şurup kullanıyoruz şuan 🙁
Nehirimom Annebebek58 sarımskalı zeytın yagı sür o fayda etmıstı ama cok oksuruk yoktu bızde öksürük surubu oluyor bır yas ıcın cok kötüyse dene ıstersen ıhlamur içir ılık hee oksurdugunde ver ılık su ver her oksürdüğünde bogazı kurumasın terletme sıcak tut
Tugbaa058 Fatmao7 zeytinyağ ve sarımsak bi Zarar vermez canım ama sarımsagı sürme sadece yagından sür tahriş olur yoksa ayağının altı