Gizemm92 Demin oğlumu banyo yaptıracağım sırada üstünü çıkarırken farkettim ki sol omzunda böyle çıban gibi bişey çıkmış kırmızı ve kabarık ne olabilir? Fotoğraf atabilirsem atıcam şimdi.
Meski Gizemm92 kaç aylık aşı yeri olabilirmi . aşının bir tanesi yara olup sonradan geçiyorda ilk aklıma o geldi
Gizemm92 Gizemm92 [url=https://www.hizliresim.com/5kfnd65][img]https://i.hizliresim.com/5kfnd65.jpeg[/img][/url]
Wolverine Gizemm92 hayır çıban değil verem aşısı yeri bu dokunmayın iltihap olabilir kanayanilir akabilir şişebilir. Bu zamanla geçiyor.
Helenikom Gizemm92 aşı yeri değil bir şey ısırmışta olabilir siz en iyisi çocuk doktoruna götürün o değerlendirsin
Meltem2611 Bizim de 4 aylık aşısı oldu bir kaç gün önce. Ama omzundan olan aşısı daha yeni kabarıyor sanki. Sizin de öyle olmuş olabilir mi diyecektim. Ama sizin biraz fazla geniş ya da fotodan kaynaklı. 2.buçuk aylıkken yaptırdık omzundaki verem aşısını.
Meski Meltem2611 Evet bende onu düşündüm verem aşısı sonradan şişiyor.ama bu boyna yakın sanki aşının olabilicegi yerde değil gibi
Wolverine Gizemm92 yanılıyor olabilir misin acaba çünkü verem aşısı 2 ay sonra böyle oluyo oğlumun da olmuştu. İnşallah önemli birşey değildir 🙏🏻
Minikmucizem02 Gizemm92 inş önemli bişey deildr bana da aşı gibi gelmedi farklı bişey. ya bişey ısırdı ya çıban çok geçmiş olsun
Elf33 Verem aşısı yerine benziyor ancak cıkıyo zaten 2 aya kadar korkmayın. Ama yinede doktora gösterin
Gizemm92 Fenty Hastanedeyiz şimdi bakalım ne dicek. Verem aşısı diyince ondan da bi şüphelendim Ağustosta yaptırmıştık çünkü. 2 ayda çıkıyor dendiği için o da aklıma takıldı
Gizemm92 Doktordan çıktık şimdi dediğiniz gibi verem aşısından kaynaklıymış korkulacak hiçbişey yokmuş. Sağlık ocağında bu aşıyı yaptırırken hemşire bana bişey demediği için tabiki bilmiyordum öğrenmiş oldum işte. Herkese çok teşekkür ederim 🙏🏻❤️