Yaa aslında çok kilom yoktu zaten ama rezene benim kilo verme de en iyi arkadaşım oldu hatta doğum kilolarım gittiği gibi daha da fazla kilo verdim ha tabi bide devamlı hareket ediyorum bir ara biraz fazlam vardı bence ama onuda rezene sayesinde verdim çünkü ekstra bişe yapmadım 57 ile hamilr kalıp 67 ile doğum yaptım 3n son 58 de takılı kalmamıştım ama şuan 53 falanım su içiyorum bide devmlı