Arc21 ya o kadar farklı bir şey ki annelik. Gelişim de çok farklı. Benim oğlan hala ayaklarını zımba gibi basmıyor. 10 15 sn sonra oturuyor kırıyor bacaklarını. Doktora götürdüm kaç kere. Bormal diyorlar. Diğer gelişimleri soruyorlar söylüyorum. O zaman bekleyeceksin zorlama diyorlar. Ama ben de endişe ediyorum. Daha önce post da açtım hani bununla ilgili. Ama diyorum emeklemeye başladı basar ayağını elinden tutup yürütürüm diyorum ama yok tembel mi ne bilemedim