Rose1221 Ben ilk 6 -7 ay Aptamil kullandim . Yaramadı hiç . Bebelac aldım o da hiç yaramadı. Ek gıdada kilo aldık. Ama hala bebelac kullanıyorum. Mama fiyatları da uçtu bildiğiniz gibi. Hipp ,SMA, Similac falan kullanan çok duyuyorum. Bebeğiniz hangisini Kabul ederse deneyin. 9 aylık da olmuş 3 öğün falan yemek yerse daha iyi olur vitamin alır