Cicilibicili Merhaba anneler, 1 yaşımıza çok çok az kaldığı şu günlerde ona bi hatıra bırakmak adına çekim yaptırabileceğim bir yer arıyorum. Yaptırıp memnun kaldığınız veya duyduğunuz yerler de olabilir. Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var☺️☺️
Deletedmom_72 Cicilibicili Ankara’da iseniz ben bi yer tavsiye edebilirim.Bir yaş çekimi yaptırdık ben çok memnun kalmıştım