tasyan Montessori için tek kişilik yatak bakıyorum ama kafam çok karıştı. Bebeğim 5 aylık nasıl bir yatak almalıyım? Yaylı olmaz diye okudum internette ama bilmiyorum. Siz hangi yatağı kullanıyorsunuz acaba? Wellmat baktım ama çok pahalı ya 😕
Alyameltem tasyan Benim kendi odamda vardı yatak onu koydum kızımın montessori yatağına gayet rahat yatıyor sorun da yaşamadık gelişiminde 6. Aydan beri yatıyor yastıksız bir şekilde şuan 9 ay 10 günlük
Melikeeeecansuu tasyan https://imgyukle.com/i/kByK2x şuan oglum 6 aylık 5aylıkken almıstım. Cok guzel kenara yatırıyorum oglumu yanına yorgan ustunede yastık koyuyorum dönmesı düşmesı ımkansız oluyor
Bayezidin_annesi tasyan kuzenim aldı daha yeni İşbir yatak galiba yağsız çocuklar için özel 2200 e aldilar
oblt tasyan ben de kendi yatağımı koydum sırf dolu gözüksün diye. Şimdi yeni yatak bakıyorum 6 aylıkken odasına geçirmeyi düşünüyorum. Fillegonun lateks yatağını önerdi birkaç kişi ama harbiden pahalı o ne öyle ya😀
tasyan oblt aynen ya yani o kadar para vermek istemiyorum neticede bizler organik yataklarda yatmadık ama bir şey olmadı omurgamıza. Yine de daha iyisi olsun diye araştırıyorum tabi de o kadar da para veremem :/
tasyan oblt fillegoya tekrar baktım da şimdi 3300 TL. Yataşla falan aynı aslında alınabilir sanki. Ama hiç duymadım bu markayı da, katmanlardan dolayı sürekli kayma olduğunu yazmış birkaç kişi nevresim değiştirirken
Baby_Mila tasyan welmatt almıştık biz rahat kullanışlı yatak birde o tarz muyu yatak var ona bakabilirsiniz fiyatları o kadar uçuk değildi
tasyan Baby_Mila wellmat tan aldığınızın özellikleri nedir acaba? Lateks mi aldınız?aldığınız modelin adı nedir bir de bakayım internetten
Baby_Mila tasyan cocolat xs aldım ben kızım alerjik diye wellmat aldım özelliği terletmiyor ve içinde ev tozu akarı birikmiyor
snyck tasyan bellonadan yari ortapedik aldik ergenlige kadar ful ortapedik önermediler cok fazla da araştırmadım aldi
Oznurckose1 tasyan işbir yatağın kanz modeli. Var çok memnunum, montessori aldığımızda yanında aldık ilk baştan bakmadım bile açıkçası hangi yatak die. Eve geldiğinde hayran kaldım yumuşacık oğlum çok rahat ediyor
tasyan Oznurckose1 kanz Perla modeli mi acaba sizinki? Çok terletiyor diye yorum yazmışlar ama siz yaşadınız mı öyle bir şey? Bir de ne kadar süredir kullanıyorsunuz acaba?
Oznurckose1 tasyan perla mı olduğunu bilmiyorum maalesef yatak geldiğinde baktım kanz yazıyordu, bir iki haftadır kullanıyoruz çok uzun zaman olmadı şuana kdr terleme vs karşılaşmadım😊 nevresim de örtülü olduğu için güzelce uyuyup uyanıyor