cikolatahurma Doğum parası verilecekmiş fakat emekli sandığı diye emzirme parası verilmicekmiş siz aldınız mı ?
MinikPrensesannesii cikolatahurma hayatım oğlumda 300 almıştım o zaman izmirdeydik emniyet yazı başvuru falan kendi yapmıştı suan Hakkarideyiz kendimiz gitmek zorundayız sgkya bende uzak diye üşendim gitmedim kızım 17 aylık 😂
Deletedmom636262 cikolatahurma çeyrek taktılar bi oğluma bide 300₺ arttı eşimin maaşı başka bişey de bilmiyorum
Lulemom cikolatahurma ben yanlış mı anladım acaba. Anne polisse anlarım da. Babaya neden versinler ki emzirme ödeneği 🤔
MinikPrensesannesii Lulemom yok kız hani 200 TL emzirme parası da oluyo ya onu memur eşi alamıyo demişti oradaki kadın sadece doğum parası senin adına pttye yatıyor
MinikPrensesannesii Deletedmom636262 oğluma da izmirde takmışlardı😂 kızım Hakkaride doğdu ona bi şey yok 😂😂
Deletedmom636262 MinikPrensesannesii ya bize verdiler hakkaride biraz geç oldu ama 2 ay sonra verdiler isim listesini konrtrol edin geri gitmesin çeyrek
pitircik2019 MinikPrensesannesii bu bilgi doğru canım. ☺️ Bende İstanbul da doğum yaptım. Sadece doğum parası aldık.
Lulemom MinikPrensesannesii ben bilmiyorum. Ben çalışmıyorum. Eşim polis. Ona mı veriyolar. Benim mi başvurmam gerekiyo, neler veriyolar. Biz sadece çocuk parası alıyoruz. 3 ay oldu verirler mi şimdi başvursam
Deletedmom636262 MinikPrensesannesii ah keşke Amasyadayız tayin çıktı 🥰 çok özlüyorum arkadaşlıklarımı aile oldular
MinikPrensesannesii Deletedmom636262 17 ay oldu valla hiç aklıma gelmedi izmirde müdür eşime vermişti burda da öyle olur diye aklıma bile gelmedi 😂
MinikPrensesannesii Deletedmom636262 bizimde az kaldı inşallah bakalm neresi yeni mekanımız ama burayı çok özlerim Yüksekovadayz biz 🥰
Deletedmom636262 MinikPrensesannesii şöyle bişey duymuştum almazsanız geri gidiyor listeyi eşim kontroll ediyordu
Deletedmom636262 MinikPrensesannesii ya bizde merkezdeydik 🤗 1 buçuk sene kaldım eşim zaten 1.5 sene Çukurcadaydı bitti çabucak 3 sene bitti
MinikPrensesannesii Deletedmom636262 ilk geldiğimde baya korkuyodum ama arkadaşlık dostluk aile gibi olduk.