Merhaba arkadaşlar
40 günlük bebeğim var. Hem anne sütü hem de sma nın mamasını veriyorum.
Sütüm var aslında ama bebeğim iştahlı bir bebek ve sürekli yemek istiyor.
İki göğüs de boşalınca mecburen mama vermek durumunda kalıyorum.
Bir de bazen gaz sancısından kaka yapmaya zorladığı zamanki huzursuzluktan uzun uzun ememiyor. O zamanlarda mama veriyorum.
Keyfi yerinde ise ve geceleri çok güzel emiyor.
Annem bana mama verdiğim için çok kızıyor.
Apartmanlarında bir komşusunun bebeği şeker komasına girmiş mamadan dolayı. Ve hastanelerde bu şekilde çok vaka varmış.
Ben ne yapsam bilemedim artık. Mama vermesem doymuyor, versem sağlığına zararlu diyorlar iki arada bir derede kendimi çok kötü hissediyorum