Melikeeeecansuu Dişleri şişmişmi beyaz ladı. Sızce tahmınen kac aya kadar cıkar bılen varmı https://imgyukle.com/i/kByRDM https://imgyukle.com/i/kByE5y https://imgyukle.com/i/kByVbh
Adiyokkitabin Kabarmis gibi canim dimi. Bizde oyle beyazyerleri belli ama kabarma yok henuz 3 aylikkenbaslamisti kasinmaya suan 7 ayligiz. Tez zmanda acisizbi sekilde ciksin insallah
Melikeeeecansuu Adiyokkitabin evet canım kabarık benım oglumunkı beyazladı yavastan. Tedagil aldım onu herkes övüyor bende denıcem cok rahatlatıyormus kolay diş cıkartıyormus
Madina95 Melikeeeecansuu bende ondan sipariş verdim .Oğlum 5 aylık 2 gündük öksürük ,sümük başladı çok huysuz ve sürekli kaşıyor damaklarını ama kabarma yok 🤷🏻♀️
Melikeeeecansuu Madina95 ay benım oglumda öyle 1haftadır hırıltısı var nefes alamıyor agzından alıyor. Sürekli uyanıyor öksürük var arada. Hapsurma var . Fırzolejik serum yapıyorum hergun rahatlıyor biraz diş belırtısıymıs galıba bunlar.
Madina95 Melikeeeecansuu evet dış belirtisiymiş, bizim üst damak paylaştığınız fotoğraftaki gibi😔çocuk çok zorlanıyor çıksın artık kurtulsun oda bende
Melikeeeecansuu Madina95 benım oglumun üsttüde bu şekilde şiş doktor 1aya kadar çıkar dedı. Sızınkıde bu şekılde 1aya çıkar artık onlarda yoruldu bızde huysuzluk uykusuzluk hep var
Madina95 Melikeeeecansuu emmiyor mu oğlunuz ?Benimki istemiyor burnu tıkanık ondan diye düşündüm ama serum fizyolojikten sonra da istemiyor .Anca 4-5 saat geçiyor ,acıkıyor emiyor 😭
Melikeeeecansuu Madina95 emıyor bı ıkı cekıyor bırakıp nefes alıyor tekrar emıyor öyle yapuor bazen meme redlerı oluyor canım bozımde cok oldu zorla verdım aglasa bıle bazende kendı acıkıyordu