podologmom emziriyorsaniz simdiden sut depolayin is yerinizde de mutlaka sut sagin, meme reddi olmamasi icin avent biberonu oneririm. Eger erteleme imkaniniz varsa en azindan 2 ay daha uzatabilirseniz birbirinize daha alismis olursunuz suan siz de annelige alisma evresindesiniz 3.ayda oturuyor duzen ama imkaniniz yoksa tabi yapicak birsey yok benim annemler de 40i ciktigi gibi ise baslamis bebek ve anne arasindaki bag sabit iciniz rahat olsun sizi unutmaz veya bakan kisiyi annesi vs sanmaz😊