Merhaba oğlum 2 aylık olmak üzere ve son 20 gündür anne sütü + mama veriyorum . Günde 2 kez muhakkak veriyorum çünkü bebeğime tek başıma bakıyorum ve beslenmem öyle çok olmuyor öğünleri mi yemeğe çalışıyorum ve bol su içiyorum ama yinede yetişemiyorum mecburen mama veriyorum ek olarak. Ama o kadar stres oluyorum ki kızlar. Bezen ağlamak bile istiyorum evet mama da gayet verilebilir çok şükür ki sütümü de içiyor ama İşte keşke hiç gerek olmasa bu durum beni hep üzüyor nasıl atlatırım yada içimi nasıl rahatlatırım bilmiyorum . Mama hazırlarken bile çok gergin oluyorum 😞 Benim gibi olan var mı yada mama kullanan anneler bana iyi gelecek bişeyler söyler misiniz gerçek anlamda ama 🤲🏻🙏🏻💕😞