Benim kızımda da 4 mm’lik bi açıklık var biz bu durumu kilo alamaması sonucu öğrendik idrar yollarında sürekli enfeksiyon oluyor evet antibiyotik kullandık şuan enfeksiyon yok ama kilo alabilmesi için devam sütüne başladık biberonla kavga halindeyiz şimdiden geçmiş olsun