4gundur burnu akıyor kızımın (23 aylık). Iburamın zero kullanıyoruz. Burnunu serum fizyolojik ve aspiratörle sık sık temizliyorum ama genzı dolu. Yastıkla asla uyumaz. Iyılessın ilk ısım yastuga alıstırmak olacak valla. Sarımsaklı yag da suruyorum ayagına ama bu genız deki sorunu nasıl cozebılırım?