Selam canım anneler; bebeğim çok gazlı ve yüzünde döküntü oluyor diye ben süt ürünleri alerjisi var diye düşünmüştüm doktorumuz gaitada gizli kana baktı çıkmadı he bide kakasında sümükümsü uzayan şeyler vardı. Neyse dediğim gibi çıkmadı diyet yapmana gerek yok dedi. laktoz intoleransı nasıl anlaşılıyor yani gaz sorunu varsa deneme yanılma yoluyla mı veriliyor yoksa bunu anlayabileceğimiz test mi var ? Bebeğim 47 günlük gaz sorunumuz 40ından sonra arttı. Yüzünde de hep döküntü oluyor böyle isilik gibi şeffaf kabartı kırmızı minik noktalar falan. Çok terliyor gazlı olunca kafası falan yanıyor cok sıcaklıyor ondan da olabilir tabi ama. Ben süt içemem cok gaz yapar ama peynir yogurt sorun yapmaz bebegimde de var diye düşünüyorum. Deneyimli annelerden yorum bekliyorum sevgiler 💕