Cigdembilir Kızlar kanguru kullanmaya ne zaman başladınız ve nasıl kullanıyosunuz ben tek başıma bi türlü takamıyorum yardım olmadan. Bebeğim 2 aylık kullanmalı mıyım sizce bi zararı olur mu erken mi
bprensimmm Cigdembilir 1 aylik dan beri kullaniyorum hiç bi sakıncası yok hatta dok tavsiy e bile ediyor çünkü kanguruda bebekler kendini güvende hissediyor anne sıcaklığı direk uyku moduna geçiyor kesinlikle tavsiye ederim çünkü çok rahat
Egemm 3.aydan sonra kullanılıyor diye biliyordum ben ama şu an çok şaşırdım kullanıpta bir sey olmadıysa bende doktoruma sorup kullanıyım
sebnem Bizim kangurumuzda yenidoğandan itibaren 1aylıkken denemiştik ama o kadar küçük olmuştu ki bide kafasını tutamıyor ya zor olmuştu şuan 2. ayımız bitti ama yinede 3. aya girelim öyle kullanırım sanırım