canans Bebegime sadece bir yada iki defa bebelac mama vermeye basladim bugün 2. Gün hem ishal yapti hemde kakasinda topaklar var basina gelen varmi mamayi kesiyim mi ?
Hulya-6676 canans doğduğundan beri Bebelac veriyorum bizde öyle bişey olmadı 9 aylık hâlâ devam mamadan mı acaba bilemedim sütünüz yetiyorsa vermeyin mamayı yada başka markada deneyin
canans Hulya-6676 aptsmil veriyordum gaz sancısı yapti bebelaca gectik buda böyle yaptı ne verecegimi sasirdim😏meme de uyuyor doymuyor sütüm var aslinda geceleri takviye yapıyorum sadece 1 kere