Arkadaşımın bebeği bir kaç gün sonra 5 aylık oluyor. Dün onlara oturmaya gittiğimizde eline çıngırağını vermeye çalıştım ama tutamadı. Tutmak istiyor kavrayamıyor. Kendi oğlumun eski fotoğraflarına baktım 4 aylıkken gayet iyi tutuyormuş. Sizce arkadaşıma birşey söylemeli miyim? Yoksa her bebek farklıdır mı diyeyim ?