Umursamıyordum baştan bizde yok sakin geçiyor diye ama 10 gün olacak bi hafta gece full uyuyan çocuk saat başı uyandı memede Red yedim son 2 gün mama da Red yiyorum başını kaldırıp bir yerr odaklanıp bakıp duruyor sonra gülüyor.. kaç sefer denedim.. aşırı yıprandım 1 hafta sonra 5 aylık olacak acaba 5.ay atağı mi? Zsten hastaydı öksürüğü balgam vardı.. Ne gazı bitti ne derdi.. destek olur musunuz kızlar 🥰😔