4 ay 16 günlük kızım. Kırkından sonra geceleri maşallah denecek uykusu vardı. Akşam 10 gibi uyur gece moduna geçer genellikle 3 saat periyotlarla uyur kalkar emer geri uyurdu. Ama bir haftadır emiyo kucağımda uyuyo beşiğine koyuyorum en fazla yarım saat 45 dk sonra kıpırdanmaya başlıyo. Haliyle uyanıyo. Geri alıyorum emziriyorum doğru düzgün emmiyo da hemen uyuyo kucağımda. Emzik veriyorum o da fayda etmedi. Yine uyanıyo. Atak mı bu geçer mi? Uykularımız tekrar düzelsin 🤲 atağa yeni mi girdik acaba ama 4. Ayı yarıladık