Merhaba arkadaşlar benim oğlum çok gazlı bir bebekti bunu kundaklama şekli ile birazda olsun aştık ama böyle alıştı 5 aylık olcak hala kundaklama şeklinde uykuya dalabiliyor yoksa uyumuyor bu gelişimi konusunda bir sorun yaratırmı acaba ? Kundaklamayı bıraktıramıyorum .