Merhaba arkadaşlar bebeğim 18 günlük ilk 15 gün çok iyi kakasını yaptı devamlı ama 3 gündür bi kere yaptı ve sürekli zorlanma ıkınma hali var başına böyle bir şey gelen var mı ?? Bu arada o bi kere yaptığında kabızlık yoktu sıvı halindeydi normaldi yani ama yapamıyor yine sürekli emiyor ama doğru düZgün kakasını yapamıyor