Merhaba Anneler. Bebeğim 12 aylik, 2-3 gündür inanılmaz kafasini kaşiyor nerdeyse yara yapana kadar.😢 Zaten çoklu gida alerjimiz var dikkat ederek besleniyoruz ve diş dönemindeyiz bu aralar dişten de olabilir belki. Bu durumu yaşayan anneler var mi? Ne yapabilirim kaşinti geçmesi için?