Kızım üç gün önce 2 yaşını doldurdu. Kendi odası ayrı ve kendisi uyuyordu yatağına bırakıp çıkıyordum. Ama bir haftadır yatağında ağlama krizine giriyor sanki ilk defa koyuyorum onu oraya. Benim gitmemi istemiyor. Ben varken bile yatağından korkuyor minderlerimiz var beşiğinin yan tarafından onların üzerinde uyuyor. E tabi güç bela uyuduktan sonra da engel yok parmaklık yok gece bi bakmışım yanımıza çıkmış gelmiş. Bu noktadan sonra bu nasıl olur anlayamadım. Başına böyle bir şey gelen var mı