33883388 Kizlar bebeğim 2 bucuk aylık gazlı bir bebek .Sma optibro ile sma confort arasinda ne fark var bilen varsa yazabilirmi ? bugun almam lazım
ahmetseliminannesi 33883388 sma comfort gazlı bebekler için canm fakat bizde işe yaramadı pek biberonda aldm gazlı bebekler için tomme tippe onuda almadı ikizlerim kendiliğinden 4. Ayda geçti
Yulaflapasi29 33883388 ben 2 ay kadar bebelac gold kullandım, herhangi gaz sancı kabızlık şikayetimiz olmadı
Egeanul 33883388 biz şuan bebelac gold kullanıyoruz ama büyüdük tabi gazla alakası yok. Küçükken gazlı bebekti sma comfort kullanmıştık
Mervetaylan Benim bebeğinde 2.5 aylik başta aptamil kullandım çok gaz yaptı sonra sma aldım oda kabızlık yaptı şuan bebelac gold kullanıyoruz hiç bi şikayetimiz yok😊