Melikeeeecansuu Kızlar arkadasım attı şimdi 29 haftalık dogum yapmıstı. Bebegı 5 aylık şuan. Bezınde böyle bırsey gelmıs ne oluyor bılen varmı. Hastaneye gıdecekte eşini beklıyor bana dedı sen sorsan bende sorım dedım basına gelen varsa. https://imgyukle.com/i/kBJB4n
Polyanna12 Melikeeeecansuu canım bizim doğduktan sonra ilk gün başımıza gelmişti. Sorduğumda bebek beslenememis susuz kalmış bol bol besle demişti ama arkadasininkide böyle bir durummudur bilmiyorum
Benkimimki Melikeeeecansuu aynı sebepten ve ilavelerinde dolayı hastanede yattık doktor beslenemediği için olmuş demişti. Ama benim bebeğim 8 günlük daha
Ask35tego Bebeğimde de oldu yeterli sıvı alımı olmadığı için dedi Dr. Ama yinede gitsin arkadaşınız ile tahlil yaparlar
Mira61 Melikeeeecansuu benim başıma geldi yeteri kadar bebek anne sütü almamış susuz kalmış dedi dr bol bol su içirdim zamanla geçti
Clemm Melikeeeecansuu bizim de olmuştu koyu sarı ama pembemsi gibiydi de hemşiremize sorduğumda bebek susuz kalınca olabiliyor normal demişti