Herkese merhaba, alerji derdiyle uğraşan annelerimizin yardımına ihtiyacım var. İkizlermden birinin 4.aydan beri cildinden atopik egzama var. Doktorlar alerji testi yaptırabilirsiniz isterseniz dediler ama çok da önemsemediler, kremlerle hafif kontrol altına almıştık. Ek gıdaya başlamamızla beraber 3 gün peynir 2 gün yoğurt yedirdim, ikisinin de vücudunu sardı kızarıklıklar özellikle kol ve bacak arkaları. Ben de bu süreçte farklı şeyler yemişimdir çok dikkat edemedim ama süt gibi görünüyor. Alerji doktorundan 10 gün sonrasına randevu bulabildik. Yaklaşık 2 aydır uyku nedir unuttum. Kızım sürekli uyanıyor ve emzirmezsem ağlıyor hatta bağırmaya başladı. Bu durumun da alerjiyle ilgisi olabilir mi, neler yapmalıyım? Lütfen fikri olan yardım etsin, uykusuzluktan kendimi kaybediyorum artık 🙁